torsdag 5 december 2013

Lucka #5


5 dec: ett existerande djur som skulle kunna vara mytologiskt

Den här var lätt! Att komma på alltså. Jag visste på en sekund att jag ville avporträttera jättebläckfisken, som härom året filmades för första gången i sin naturliga miljö. En ny sak man lärde sig då var att deras hud är guldfärgad. Hur coolt är inte det? :D

Som alltid: klicka för större bild.


Nu till en helt annan sak - den som vill köpa mitt seriealbum Med eller utan dig (en utmärkt julklapp!) har kanske redan upptäckt att den inte är lika lätt att få tag på nuförtiden. But never fear, jag har information.
Köpa över disk: SF-bokhandeln i Göteborg & Stockholm samt på Staffars Serier.
Teh interwebbs: SF-bokhandelns webshop, Adlibris, Bokliv m fl
(Skulle du ändå ha svårt att hitta den, släng iväg ett mail till mig.)

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.